Megye: Baranya
Város: Pécs
Kategória: Munka, állás
Honlap:
Részletek...Pécsi székhelyű, ipari berendezések magyarországi kizárólagos kereskedelmére és szervizelésére specializálódott partnercégünk megbízható és precíz munkatársat keres Irodai asszisztens pozícióba.
Feladatok
o Irodai adminisztráció, dokumentumkezelés és napi ügyintézés
o Számlázási és pénzügyi adminisztráció: bejövő és kimenő számlák teljeskörű kezelése, házipénztár, pénzforgalom követése, ÁFA- és év végi egyeztetések a könyveléssel
o Személyügyi nyilvántartások kezelése (személyi adatok, szabadságok, munkaidő)
o Jegyzőkönyvek, nyilvántartások és adatok számítógépes rögzítése
o Heti 1-2 alkalommal postai ügyintézés
o Értekezletek előkészítése, határidők követése, teendők rendszerezése
o Látogatók, partnerek és futárszolgálatok fogadása
o Telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása az illetékeseknek
Elvárások
o Középfokú pénzügyi végzettség
o Minimum 3-4 év tapasztalat irodai adminisztrációban (előny: pénzügyi terület)
o Alapszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
o MS Office programok magabiztos ismerete
Előny
o B kategóriás jogosítvány és saját tulajdonú gépjármű
Soft skillek
o Pontos, diszkrét, megbízható munkavégzés
o Kiváló kommunikációs készség, barátságos fellépés
o Önálló és felelősségteljes munkavégzésre való képesség
Amit ajánlunk
o Felelősségteljes, változatos munkakör
o Támogató, családias munkakörnyezet
o Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
o Pécsi munkavégzés, kiszámítható munkarend
Munkavégzés helye: Pécs
Érdekel: +36 72 223 223
Jelentkezés: https://n9.cl/sizxj