Megye: Baranya
Város: Pécs
Kategória: Munka, állás
Honlap:
Részletek...Partnercégünk egy nemzetközi gyártó konszern pécsi leányvállalata. Öt üzletágban állítanak elő innovatív, inspiráló szolgáltatásokat és termékeket. A gépgyártás élvonalában mozogva, a pécsi gyár magasan képzett munkatársai világszínvonalú berendezésekkel dolgoznak. A cégnél folyamatosan zajlik a digitalizáció és az innováció: az ipar4.0 területén, a papírmentes gyár megvalósításában, a környezettudatos, valamint a zöld energia- és anyagfelhasználás területén is az élvonalba tartoznak. A vállalat olyan tehetségeknek ad otthont, akiket vállalkozói gondolkodás, rugalmasan együttműködés jellemez, folyamatosan és szenvedéllyel keresik a legjobb megoldást a kihívásokra: itt támogatást kapnak képességeik felhasználásában és potenciáljuk kiteljesítésében.
Feladatok
•,L1 technikai támogatás biztosítása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailen és távoli kapcsolatokon keresztül
• A hardverrel, szoftverrel és hálózati csatlakozással kapcsolatos technikai problémák azonosítása, diagnosztizálása és megoldása
• Az összetett problémákat szükség szerint továbbítja az L2 támogatási csoportoknak és a beszállítóknak
• Nyomon követi és kezeli az összes szolgáltatási igényt és incidenst a ServiceNow rendszerben
• Támogatja a következő rendszereket: Azure, Office 365, MS Exchange, Sharepoint Online és más központi szolgáltatásokat
• Együttműködik a csapattagokkal és más informatikai csoportokkal a problémák időben történő megoldásában és az ITSM-folyamatok betartásának biztosítása érdekében
• Kezeli a végfelhasználókkal folytatott kommunikációkat
• Szükség esetén segít más IT-projektekben
Elvárások
• Informatikai végzettség vagy vele egyenértékű tapasztalat
• Széleskörű szakmai tapasztalat Helpdesk vagy IT Support pozíciókban
• Magabiztos, legalább középszintű német és angol nyelvtudás (szóban és írásban)
• ITSM keretrendszerek, például az ITIL ismerete
• Jegykezelő rendszer ismerete
• MS Azure és Office 365 környezet támogatásában szerzett tapasztalat
• Rugalmasság, műszakos (5/24, 7/24) munkarend vállalása
• Utazási hajlandóság
• Külföldi kollégákkal való csapatmunkában aktív részvétel
Előny
• ServiceNow ismerete
• MS Teams / O365 támogatói tapasztalat
• ITIL vizsga
Amit ajánlunk
• 500.000 Ft SZÉP kártya juttatás, éves kifizetéssel
• Önkéntes nyugdíjpénztári juttatás
• Ha nem vagy pécsi, még lehetsz! Költözés esetén áttelepülési támogatás 5 éven keresztül
• Akár a havi alapbér többszöröse bónuszok és juttatások formájában, nyaralási és karácsonyi bónusz
• Iskola-, óvoda-, bölcsődekezdési támogatás, nyári táboroztatási támogatás
• Kedvezményes sportolási lehetőség 17 sportszakosztályban
• 25 nap alapszabadság, 10 nap apaszabadság
• Büfé, kedvezményes menü ajánlatok a kantinban
• Home office, rugalmas munkavégzés
• Számos képzési lehetőség